قاب فانتزی چهارخونه آبی

قاب گوشی فانتزی با طرح چهارخانه آبی برای مدل های مختلف گوشی های سامسونگ، آِیفون، شیائومی و … موجود است. شما میتوانید از بین طرح های موجود در سایت یک طرح را برای چاپ روی گارد موبایل انتخاب کنید یا عکس دلخواه خودتان را برای چاپ قاب گوشی سفارش دهید. با چاپ طرح دلخواه روی قاب موبایل میتوانید هر عکس و طرحی که میخواهید را روی قاب گوشیتان چاپ کنید.

چه طرحی را میتوانیم برای چاپ روی گارد گوشی انتخاب کنم؟

هیچ محدودیتی برای انتخاب طرح روی قاب گوشی وجود ندارد و شما میتوانید هر عکسی را که میخواهید برای چاپ روی گارد موبایلتان انتخاب و آپلود کنید. تنها نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که کیفیت چاپ روی قاب گوشی برابر با کیفیت عکس ارسالی شما خواهد بود. بنابراین سعی کنید طرح با کیفیتی را برای سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه انتخاب کنید.

کیفیت گارد گوشی سفارشی و قاب فانتزی با طرح های سایت فرقی میکند؟

ما قاب آماده نداریم و هر قابی را که سفارش دهید به صورت اختصاصی برای شما تولید می شود. بنابراین کیفیت قاب گوشی های سفارشی و طرح های موجود در سایت فرقی نمیکند.

ماندگاری گارد گوشی و طرح روی آن چقدر است؟

تکنیکی که برای چاپ قاب گوشی از آن استفاده میکنیم به گونه ای است که طرح روی قاب گوشی با هیچ روشی پاک نمیشود و شما میتوانید سالها از آن استفاده کنید بدون اینکه طرح روی قاب گوشی پاک یا حتی کمرنگ تر شود. جنس بدنه قاب گوشی نیز TPU یا همان دور ژله ای است که به هیچ روشی نمیتوانید آن را بشکنید. بنابراین با خرید این قاب گوشی یک محصول ماندگار را برای شما تضمین میکنیم.

پیشنهاد چاپ نگاه

اگر از این مدل قاب گوشی خوشتان آمده پیشنهاد میکنم قاب گوشی کد N402(با رنگ سبز) و کد N406(با رنگ صورتی) را نیز ببینید.

کد محصول : قاب گوشی کد N405

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود به سایت