قاب گوشی فانتزی کلاسیک

معرفی محصول و ویژگی ها

اگر شما هم طرفدار طرح های وینتیج و کلاسیک هستید بهتون پیشنهاد میکنم این قاب گوشی فانتزی خوشگل را از دست ندهید. این گارد موبایل با طرح خرگوش که طرحش به سبک کلاسیک طراحی شده است برای گوشی های مختلف قابل سفارش است. شما میتوانید این طرح را برای گوشی های مختلف آیفون، سامسونگ، شیائومی و … سفارش دهید. قاب گوشی آیفون، قاب گوشی سامسونگ، قاب گوشی شیائومی و … همگی در جنس دور ژله ای با کیفیت چاپ بسیار بالا موجود است. شما میتوانید طرح های پیشنهادی ما را در سایت ببینید و یکی را انتخاب کنید یا اینکه طرح دلخواه خود را برای سفارش روی گارد گوشی سفارش دهید.

ماندگاری قاب های گوشی و طرح روی قاب گوشی چقدر است؟

قاب های گوشی موجود در چاپ نگاه به صورت سفارشی و تکی با متریال های درجه یک تولید می شود و به هیچ وجه با قاب موبایل های موجود در بازار قابل قیاس نیست. به دلیل تولید سفارشی، هر محصول را دقیقا مطابق سلیقه شما می سازیم. برای احترام به مشتری و تحویل باکیفیت ترین محصولات به آن ها از بهترین رنگ ها برای چاپ محصولاتمان استفاده میکنیم و با خیال راحت ماندگاری وکیفیت چاپ را تضمین میکنیم. گارد گوشی به دلیل استفاده روزمره یکی از آلوده ترین وسایل همراه ماست. هر زمان نیاز به شستشوی قاب گوشیتان داشتید، آن را از گوشیتان جدا کنید و با هر نوع شوینده ایید که خواستید بشویید.

آیا میتوانم عکس دلخواه خودم را برای چاپ سفارش بدهم؟

شما میتوانید هر عکس و طرحی را برای چاپ روی قاب گوشی سفارش بدهید. برای این کار به این صفحه بروید. مدل گوشیتان را انتخاب کنید و عکس دلخواهتان را آپلود کنید. چاپ روی قاب گوشی با طرح دلخواه یکی از پرطرفدارترین محصولات ما می باشد.

خرید قاب گوشی فانتزی کد N429

برای خرید گارد گوشی با همین طرح روی دکمه زیر کلیک کنید. در صفحه بعدی مدل گوشیتان را انتخاب و سفارشتان را تکمیل کنید.

کد محصول : قاب گوشی فانتزی کد N429

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود به سایت