روز معلم چی بخرم؟10 ایده جذاب خرید هدیه روز معلم

به اشتراک بگذارید :‌

روز معلم روزی است که دانش آموز مقام معلمان واساتید خود را گرامی میدارند و با خرید هدیه ای از زحمات آن ها قدردانی میکنند. معلمی شغلی است که علاوه بر دانش به عشق وعلاقه زیادی نیز نیاز دارد وگرنه بدون عشق ادامه این مسیر طاقت فرسا خواهد بود. معلمان تمام تلاششان را میکنند تا علاوه بر تدریس دروس و  انتقال دانششان به دانش آموزان، اخلاق و معرفت نیز به آنها بیاموزند تا مسئولیت خودشان را نسبت به نسل آینده ساز کشور، در تربیت انسان هایی اندیشمند و دانشمند انجام دهند. بزرگترین آرزوی هر معلمی این است که در آینده، دانش آموزان خود را در سطوح بالای علمی ببینید و از دیدن موفقیت های آنها لذت ببرد.

هر ساله دانش آموزان در روز معلم که مصادف با 12 اردیبهشت است با برگزاری مراسمی سعی میکنند محبت و تلاش های معلم ها و اساتید خود را جبران کنند و هرکس در توان خود با خرید هدیه و تقدیم آن به معلمش، از زحماتش سپاسگزاری میکند و به او یادآوری میکنند که قدردان زحماتش هستند. اینکه چه هدیه برای روز معلم تهیه کنید میتواند کمی دشوار به نظر برسد. در این مقاله سعی میکنیم تعدادی از بهترین گزینه ها برای کادو روز معلم را به شما پیشنهاد کنیم.

1.شال و روسری برای خانم ها

یکی از هدیه هایی که میتوانید برای معلمتان بخرید روسری است. قطعا همه خانم ها از تنوع بیشتر لباس هایشان خوشحال خواهند شد و با هر بار استفاده از آن به یاد شما خواهند افتاد.

شاید سلیقه معلمتان را ندانید پس سعی کنید از مدل های ساده و کم نقش و نگار استفاده کنید و برای انتخاب رنگ روسری برای معلمتان به رنگ پوستش توجه کنید.

هدیه خانم معلم میتواند یک روسری زیبا و ساده با رنگ های شاد و جذاب باشد.

2. کتاب

یک کتاب شعر یا رمان یا حتی کتاب های روانشناسی میتواند یک هدیه مناسب برای روز معلم باشد. هدیه دادن کتاب همیشه یک انتخاب خوب است و این هدیه ماندگار تا سالها در کتابخانه معلمتان خواهند ماند. میتوانید اسم خودتان و تاریخ را هم در صفحه اول کتاب بنویسید تا همیشه در خاطر استاد محبوبتان بمانید.

اگر می دانید که شخصی که قرار است به او هدیه بدهید اهل کتاب خواندن است، قطعا از هدیه گرفتن یک کتاب خوشحال خواهد شد.

3.شمع

روشن کردن شمع انرژِی بسیار خوبی دارد و حال و هوا و روحیه افراد را بهتر میکند. شمع های معطر با رایحه های دلنشین میتواند آرامش را برای معلمتان به ارمغان بیاورد. امروزه شمع ها در مدل ها و رنگ های مختلفی تولید میشود که علاوه بر روشنایی و ایجاد آرامش، میتواند دکوری زیبایی برای خانه معلمتان باشد.

4.ظروف سنتی ایرانی

برای هدیه دادن باید به این نکته دقت کنید که مهم نیست که قیمت کادویی که تهیه کرده اید چقدر است بلکه باید ببینید چیزی که میخرید چه مفهوم و ارزشی دارد. یک ظرف دستساز ایرانی علاوه بر زیبایی بصری، بار فرهنگی و ارزش معنوی بالایی دارد که شما با این انتخاب این هدیه برای معلمتان به او ثابت می کنید که برای خرید هدیه فکر کرده اید و سعی کرده اید یک هدیه منحصرفرد و اصیل به او بدهید.

آثار هنری ایرانی می توانند یک هدیه ارزشمند برای منسابت های مختلف از جمله روز معلم باشند

5. عطر و ادکلن

اگر معلمتان اهل توجه به ظاهرش است و سعی میکند همیشه مرتب و زیبا به نظر برسد، خرید عطر به عنوان کادو روز معلم میتواند یک انتخاب خوب برای او باشد. تنوع بالا عطرها در رایحه و قیمت باعث می شود با هر بودجه وسلیقه ای بتوانید مناسب ترین هدیه برای معلمتان را پیدا کنید.

6. ماگ با طرح های زیبا

یکی از زیباترین هدیه هایی که میتوانید برای معلم یا استادتان انتخاب کنید یک ماگ با طراحی زیبا است. ماگ ها عموما برای نوشیدن قهوه یا چای استفاده میشوند ولی میتوان از آن ها به عنوان جاقلمی نیز استفاده کرد. یک ماگ سرامیکی حتی اگر لب پر شود نیز می تواند به عنوان گلدان برای گل های کوچکتان باشد. با اینهمه کاربرد قطعا ماگ میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد تنها نکته ای که باقی میماند این است که طرحی انتخاب کنید که هم زیبا باشد و هم متناسب سلیقه معلمتان باشد.

شما در سایت ما میتوانید لیوان سرامیکی با طرح اختصاصی سفارش دهید. چاپ طرح دلخواه روی ماگ این امکان را به شما می دهد که با هر سلیقه ای بهترین انتخاب را داشته باشید. طرح روی ماگ میتواند یکی از طرح های ویژه روز معلم باشد، یا یک طرح ایرانی زیبا، یا یک بیت شعر یا حتی طرح های فانتزی موجود در سایت. همچنین شما میتوانید طرح دلخواه خودتان را برای چاپ روی لیوان سفارش دهید. قیمت چاپ روی لیوان بسیار مناسب است و لیوان ها با جعبه برای شما ارسال خواهد شد که برای هدیه دادن بهتر باشد.میتوانید لیوان ها را با زیرلیوانی و پدموس ست کنید تا یک ست کاربردی داشته باشند.

ماگ با طرح مناسب روز معلم که میتوانید به عنوان کادو روز معلم ارزان قیمت تهیه کنید

7.خودنویس و روان نویس

خرید خودنویس و روان نویس های شیک برای معلم ها و استادها میتواند یک انتخاب هوشمندانه و منحصر به فرد باشد.این هدیه شیک تا سال ها در زهن استادتان خواهد ماند و از آن استفاده خواهد کرد.

8.تابلوفرش

اگربه دنبال یک هدیه نفیس هستید، پیشنهاد ما تابلوفرش با طرح روز معلم یا طرح دلخواه خودتان است. این تابلوفرش ها در دو سایز 20*30 و 30*40 موجود هستند که شما میتوانید از طرح های موجود در سایت انتخب کنید یا یک طرح زیبا خودتان آپلود کنید. میتوانید عکس معلمتان را با یک متن زیبا برای چاپ روی قالیچه سفارش دهید.

9.قاب گوشی

قاب گوشی یکی از لوازم جانبی پرکاربرد است که علاوه برزیبایی از گوشیتان نیز محافظت میکند. شما میتوانید با انتخاب یک طرح مناسب برای قاب گوشی، یک هدیه پرکاربرد و متفاوت برای دبیر یا معلمتان بخرید. طرح های زیادی برای قاب گوشی در سایت موجود است که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید یا طرح دلخواه خودتان را برای چاپ روی قاب گوشی سفارش دهید.

قاب گوشی مینیمال می تواند یک هدیه مناسب برای افراد مختلف از جمله معلم ها باشد.

10.گل طبیعی یا مصنوعی

میتوانید با خرید یک شاخه گل هم از معلم و استادمان قدردانی کنیم و به آنها بگوییم که تلاششان برایمان ارزشمند است و قدرشان را می دانیم.

امیدوارم این مقاله در تصمیم گیری برای خرید یک هدیه ارزان قیمت برای روز معلم که مناسب و شیک هم باشد به شما کمک کرده باشد. شما میتوانید با هر بودجه ای که دارید یک هدیه مناسب انتخاب کنید و در روز معلم که 12 اردیبهشت است به معلمان خود تقدیم کنید. سعی کردیم با این تهیه این لیست جواب سوال اینکه ” برای روز معلم چی بخرم” را به شما داده باشیم. شما هم اگر پیشنهادی دارید در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا به این لیست اضافه کنیم.

مطالب بیشتر از وبلاگ...

برای دیدن لیست کامل محصولات ما به صفحه زیر بروید...

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود به سایت