قاب گوشی با طرح اکسو EXO

اکسو (کره‌ای: 엑소، انگلیسی: Exo) گروه پسرانهٔ کره‌ای-چینی است که زیرنظر اس‌ام انترتینمنت به فعالیت می‌پردازد. این گروه از نه عضو به نام‌های بکهیون، سوهو، لی، شیومین، چن، چانیول، دی.او.، کای و سهون تشکیل شده‌است.

این گروه در سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی اس‌ام انترتینمنت تشکیل شد و در سال ۲۰۱۲ با ۱۲ عضو خود و در قالب دو زیرمجموعهٔ اکسو-کِی (به انگلیسی: Exo-K) و اکسو-اِم (به انگلیسی: Exo-M) شروع به‌کار کرد. زیرمجموعهٔ اول به زبان کره‌ای و زیرمجموعهٔ دوم به زبان چینی به فعالیت می‌پرداخت. پس از ترک دو عضو در سال ۲۰۱۴ و یک عضو در سال ۲۰۱۵، اعضای دیگر تحت عنوان اکسو تاکنون به فعالیت خود ادامه داده‌اند و هم‌اکنون این گروه با ۹ عضو به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

موسیقی آنها ژانرهایی مانند کی-پاپ، پاپ، هیپ هاپ و آراندبی را در کنار ژانرهای موسیقی مانند دنس الکترونیک در خود جای داده‌است. اکسو موسیقی خود را به زبان‌های کره ای، چینی و ژاپنی اجرا می‌کند.

با چاپ قاب گوشی میتونید هر طرحی که میخواین روی قاب گوشی داشته باشین. برای چاپ طرح دلخواه روی قاب گوشی میتونین طرح مورد نظرتون رو آپلود کنید یا این که از بین طرح های آماده ای که روی سایت گذاشتیم یکی رو انتخاب کنید. باکیفیت ترین و موندگارترین نوع چاپ روی محصولات مختلف چاپ سابلیمیشن است که ما برای چاپ همه محصولاتمون از این نوع چاپ استفاده میکنیم.

برای سفارش قاب گوشی با طرحی که توی همین صفحه میبینید روی دکمه زیر کلیک کنید. تو صفحه بعد مدل گوشی و مشخصات موردن نظر را انتخاب کنید.

کد محصول : N85

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود به سایت