5 نکته درمورد انیمه ها! انیمه چه تفاوتی با انیمیشن دارد؟

انیمه چیست

به اشتراک بگذارید :‌

قاب گوشی و ماگ ما با طرح انیمه پیشنهاد به طرفداران این سرگرمی ژاپنی

اگر شما هم اهل دیدن انیمه هستید و از دیدن این انیمیشن های جذاب لذت می برید به شما پیشنهاد میکنیم که محصولات ما با طرح های انیمیشن های محبوب را ببینید. قاب گوشی با طرح انیمه های ژاپنی یک محصول محبوب در بین جوانان است. علاوه بر این میتوانید تیشرت با طرح انیمه محبوبتان را نیز سفارش بدهید. برای سفارش طرح انیمه روی تیشرت، از صفحه محصولات ، تیشرت را انتخاب کنید. سپس طرح مورد نظر خود را آپلود کنید و به همین راحتی سفارش چاپ تیشرت با عکس دلخواه خود را ثبت کنید.

نوشیدن یک لیوان چاپ یا قهوه در یک ماگ با طرح انیمه محبوبتان نیز می تواند یک تجربه لذت بخش از نوشیدن یک نوشیدنی داغ باشد. حتی میتوانید عکس انیمه مورد علاقه تان را روی لیوان حرارتی چاپ کنید تا هر بار با دیدن عکس انیمه روی لیوانتان که کم کم ظاهر می شود شگفت زده شوید. چاپ عکس روی لیوان به روشی انجام می شود که شما به راحتی می توانید آن را بشویید. پس نگران این مورد هم نباشید.

معرفی انیمه های ژاپنی

انیمه در واقع استایل ژاپنی انیمیشن است که در ژاپن و تحت تاثیر فرهنگ آن ساخته می شود. مردم در ژاپن به طور کلی به همه کارتون ها صرف نظر از اینکه در کدام کشور ساخته شده است “انیمه” می گویند. در خارج از ژاپن، انیمه به فیلم های انیمیشنی ای گفته می شود که مشخصا در ژاپن تولید شده اند . این انیمیشن ها با گرافیک پر رنگ و لعاب، کاراکترهای پرانرژی و تم های جذاب مثل تخیلی، عاشقانه , نیروهای ماوراء طبیعه تمایز داده می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که همه انیمه ها کارتون هستند ولی همه کارتون ها انیمه نیستند.

با کمی توضیحات شما خواهید توانست به راحتی استایل مربوط به انیمه ها را بشناسید. چشم های بزرگ، موهای رها ، دست و اندام های کشیده و ویژگی های دیگری که حتما خودتان هم میدانید. کاراکترهای انیمه ها با این طراحی های اغراق آمیز می توانند آزادانه احساسات خود را ابراز کنند که بسیار زیاد در انیمه ها به چشم میخورند.

روش های فنی مثل کلوزآپ های دراماتیک و بزرگنمایی، رنگ های زنده و روشن به فضای احساسی انیمه ها کمک می کند. با داشتن تمام این جلوه های بصری غیرعادی، به لطف شخصیت پردازی های ظریف و خطوط داستانی جذاب، انیمه ها جای خود را در دل ببیندگان خود باز کرده اند.

معروف ترین استودیوهای انیمه سازی را می شناسید؟

از معروف ترین استودیوهای انیمه سازی میتوان به استودیو جیبوری، کیوتو انیمیشن، سانرایز، بونز، یوفوتیبل، ماپا، ویت استودیو، کومیکس ویو فیلمز، و توئی انیمیشن اشاره کرد.

تاریخچه انیمه

حدود یک قرن است که ژاپنی ها انیمه می سازند . برای اولین بار ژاپنی ها انیمه Namakura Gatana را در سال 1917 منتشر کردند. هنرمندان مختلفی انیمه ها را با ساختار و داستان هایی که روایت میکنند به عنوان رسانه مورد علاقه خود برای فعالیت انتخاب کرده اند. ژانرهایی که هنرمندان زیر چتر انیمه قرار می دهند بسیار متنوع است. بسیاری از مردم در غرب تصوری از اینکه انیمه در ظاهر چگونه خواهد بود دارند. سبک های انیمه بی انتها به نظر می رسند و نوع ساخت و ژانر انیمه به هنرمندانش بستگی دارد و فقط یک چیز در همه این انیمه ها ثابت است و آن این است که فرآیند تولید انیمه ها بسیار زمان بر است.

آیا انیمه فقط مخصوص کودکان است؟

اگر چه در بسیاری از کشور ها شرکت ها انیمه ها را برای کودکان بازاریابی می کنند ولی می توان گفت که انیمه ها داستانی هایی جذاب و نمایشی خیره کننده برای بزرگسالان هم خواهند داشت و بزرگسالان نیز از تماشای انیمه ها لذت می برند. در ژاپن انیمه برای رده های سنی مختلف ساخته می شود و حتی ممکن است برخی انیمه ها برای بزرگسالان تولید شده باشد و محتوای بزرگسال را پویانمایی کرده باشند.

نکات منفی درمورد انیمه ها

به دلیل اینکه برخی از محتوای تولید شده به صورت انیمه ویژه بزرگسالان است، ممکن است کودکان نیز در معرض تماشای محتوایی که شامل صحنه های خشن، مبتذل، استفاده از مواد ، جنسی و.. قرار بگیرند. اگر چه امروزه به راحتی با یک سرچ ساده می توان بفهمید که هر فیلم یا سریال محتوای مناسب برای کودکان دارد یا نه.

انیمه و مانگا

انیمه در کارتون های پویانمایی شده معادل مانگا است. مانگا همتای کاغذی انیمه است، با همان استایل هنری و موضوعات.

در ژاپن افراد زیادی طرفدار مانگا هستند و یک جورایی جزیی از فرهنگ کشور ژاپن است.

تفاوت انیمه دوبله شده و انیمه با زبان اصلی و زیرنویس

در انیمه دوبله شده شما فیلم را با زبان خودتان خواهید دید که ممکن است برخی مفاهیم کمتر منتقل شود ولی در انیمه زبان اصلی شما فیلم را به زبان اصلی خواهید دید به ویژه موزیک های انیمه را برایتان جذاب تر خواهد کرد.

معروف ترین کاراکترهای انیمه

Goku در انیمه Dragon Ball

 
Guko در انیمه dragon ball
میتوانید قاب گوشی یا ماگ با طرح این انیمه را در سایت ما سفارش دهید.

Light Yagami در انیمه Death Note

تصویر کاراکتر انیمه death note  که مشتریان می توانند عکس این کاراکتر را روی قاب گوشی، ماگ، تیشرت و.. سفارش بدهند.

Naruto Uzamaki  در انیمه The Life Of Naruto Uzumaki 

The Life Of Naruto Uzumaki یک انیمیشن پر طرفدار است که میتواندی عکس کاراکتر محبوب آن یعنی Naruto Uzumaki  را روی لیوان، تیشرت و... سفارش دهید.

شما میتوانید عکس هر کدام از کاراکترهای محبوبتان را برای چاپ روی محصولات مختلف ما سفارش دهید.

مطالب بیشتر از وبلاگ...

برای دیدن لیست کامل محصولات ما به صفحه زیر بروید...

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود به سایت